088-ProDyne / 7763 963
Retail

Retail

Retail

Als je werkt in de retail denk je misschien dat VoIP-oplossingen (internettelefonie) ‘te groot’ en ‘te ingewikkeld’ zijn voor je organisatie. Integendeel, voor organisaties met één of meerdere vestigingen, heeft ProDyne de geschikte oplossing die aansluit bij de bedrijfsvoering.

Alles in één

Je herkent dit wel: je betaalt één of meerdere providers voor de diensten die zij leveren zoals internet, telefonie, pin en alarm. Dit zorgt er vaak voor dat je ook drie of vier verschillende facturen ontvangt, soms zelfs van meerdere providers.

Verlies van overzicht

Hierdoor heb je onvoldoende inzicht in je maandelijkse kosten. ProDyne ondersteunt in communicatieoplossingen voor retail. Wij bieden de mogelijkheid om een Alles-in-1-pakket af te sluiten. Dit zorgt ervoor dat je nog maar één overzichtelijke factuur ontvangt voor alle onderdelen. En het is vaak nog voordeliger ook.

Vaste contactpersoon

Je krijgt een vast aanspreekpersoon binnen onze organisatie. Je hoeft nooit lang te wachten op de klantenservice en je kent de persoon die je aan de lijn krijgt. Met het Alles-in-1-pakket bieden wij je een besparing op je maandelijkse vaste lasten. Dit kan wel oplopen tot een kostenbesparing van 50%.

Meerdere vestigingen

Ook voor retailorganisaties met meerdere vestigingen heeft ProDyne de perfecte oplossing. Netlijnen en een centrale op elke locatie zijn niet langer meer nodig. Je kunt namelijk de gehele telefonie omgeving inrichten vanuit één locatie. Het enige dat je nodig hebt is de beschikking over een internetverbinding. Doordat de verschillende ISDN lijnen wegvallen bespaar je flink op je maandelijkse kosten.

Gratis onderling bellen

Wij kunnen alle vestigingen met elkaar koppelen waardoor onderling bellen gratis is. We kunnen de binnenkomende lijnen zo programmeren dat de klanten die het centrale nummer bellen automatisch worden doorverbonden met de dichtstbijzijnde vestiging.

Retail

Monitoren

Je kunt ook verschillende zaken monitoren. Hierbij kun je denken aan:

  • Binnen welke tijd neemt een vestiging de telefoon op;
  • Het percentage van klanten die de telefoon ophangen;
  • De snelheid waarmee klanten worden geholpen.

Dit alles zorgt voor een verbetering van de klantervaring.

Contact

Heb je interesse in het ProDyne retailconcept neem dan nu contact op met één van onze ervaren medewerkers . Wij beantwoorden graag al je vragen en helpen je met een communicatieoplossing.

Bel 088ProDyne

 

scoren met Wifi