088-ProDyne / 7763 963
Callcenter

Callcenter

Callcenter en Contactcenter

Callcenters en contactcenters hebben over het algemeen verschillende belangen. Toch hebben zij één ding gemeen: Telefonie is voor beide bedrijven cruciaal. ProDyne heeft voor beiden een efficiënte inrichting.

Callcenter

De precisie en snelheid van de telefoongesprekken zijn van cruciaal belang voor een callcenter. Een paar seconden tijdswinst per gesprek loopt al snel op tot een aanzienlijk verhoging van omzet.

PC applicatie

Door gebruik te maken van een volwaardige PC applicatie voor de telefonie kan ProDyne tijdwinst realiseren. Call-agents werken niet langer met een vast toestel, maar juist via de pc in combinatie met een goede headset.

CallCenters

Efficiënter bellen

Door de PC applicatie kan men sneller en efficiënter bellen. Call-agents kunnen vanuit hun CRM-pakket bellen en hoeven niet langer elk nummer van een contact op te zoeken en over te nemen. Het is nu een kwestie van rechtermuisknop en bellen.
De gesprekken en gemaakte afspraken kunnen ook worden opgenomen via deze applicatie zodat deze altijd terug te luisteren zijn.

Predictive Calling

De ultieme oplossing voor callcenters heet Predictive Calling. Dit is een tool, waarin een volledige bellijst wordt ingeladen. Het systeem belt dan vanuit deze lijst en zorgt ervoor dat een aangenomen oproep bij een beschikbare agent terecht komt. Dit leidt tot tijdswinst op twee manieren:

1. Call-agents krijgen direct een nieuw gesprek zodra zij beschikbaar zijn;
2. Call-agents besparen tijd doordat het systeem alleen aangenomen gesprekken doorgeeft.

Bel 088ProDyne

 

Contactcenter