088-ProDyne / 7763 963
Contactcenters

Contactcenters

Contactcenter

Waar tijdswinst voor een callcenter belangrijk is, is voor een contactcenter de kwaliteit van het gesprek cruciaal. Op de kwaliteit van het gesprek heeft ProDyne geen invloed, maar wel op de ervaring die een klant heeft.

Que

De slimme oplossingen van ProDyne zorgen ervoor dat de wachttijd geminimaliseerd wordt. Met de contactcenter-oplossing van ProDyne, worden gesprekken in een Que (de wacht) geplaatst. De klant wordt daarna zo snel mogelijk doorgeschakeld met een medewerker die de meeste kennis over het aangegeven onderwerp heeft.

que

Monitoren

Ben je benieuwd hoe goed je contactcenter functioneert? Dan is monitoring software de oplossing voor je bedrijf. Alle gewenste informatie wordt realtime bijgehouden: gemiddelde wachttijd, handelingstijd, aantal verloren gesprekken en gemiddeld aantal gesprekken per agent.

Social media

Social media speelt in steeds meer bedrijven een rol. Dit geldt ook voor veel bedrijven met een contactcenter. Maar hoe houd je dit bij? Laat je een medewerker alle social media afsporen? Dit is niet alleen tijdrovend maar ook nog inefficiënt.

De oplossing ligt in een softwarepakket. Dit pakket kan op een aantal zoektermen zoeken op social media en fora. Voldoet een bericht aan één van de zoektermen dan komt er een melding binnen via de email. Op basis van deze email kan een medewerker reageren.

Integreren van social media in contactcentra

Maar dit alles gaat nog verder! Beschik je over de contactcenter-oplossing van ProDyne, dan kunnen we social media software integreren in deze oplossing. De melding komt dan terecht bij een beschikbare agent, zoals normaal een telefoongesprek bij een agent binnenkomt. Deze agent zal vervolgens de melding af moeten werken, voordat hij weer verder kan met het aannemen van telefoontjes.

Contact

ProDyne biedt een GRATIS communicatiecheck. Meld je vandaag nog aan. Wil je meer weten, neem dan contact op met een van onze adviseurs.
Bel 088ProDyne

 

Klant contact