088-ProDyne / 7763 963
Klant Contact Centers

Klant Contact Centers

Efficiency

De precisie en snelheid van de telefoongesprekken zijn van cruciaal belang voor een klant Contact Center. Een paar seconden tijdswinst per gesprek loopt al snel op tot een aanzienlijk verhoging van omzet.

Integreren van social media in klant contact center

Social media speelt in steeds meer bedrijven een rol. Dit geldt ook voor veel bedrijven met een contactcenter. Maar hoe houd je dit bij? Laat je een medewerker alle social media afsporen? Dit is niet alleen tijdrovend maar ook nog inefficiënt.
De oplossing ligt in een softwarepakket. Dit pakket kan op een aantal zoektermen zoeken op social media en fora. Voldoet een bericht aan één van de zoektermen dan komt er een melding binnen via de email. Op basis van deze email kan een medewerker reageren of een vertaling maken naar een verkoop kans.

Predictive Calling

De ultieme oplossing voor callcenters heet Predictive Calling. Dit is een tool, waarin een volledige bellijst wordt ingeladen. Het systeem belt dan vanuit deze lijst en zorgt ervoor dat een aangenomen oproep bij een beschikbare agent terecht komt.

Tijdswinst

1. Call-agents krijgen direct een nieuw gesprek zodra zij beschikbaar zijn;
2. Call-agents besparen tijd doordat het systeem alleen aangenomen gesprekken doorgeeft.

Klant Contact Center

Wachtrij?

De slimme oplossingen van ProDyne zorgen ervoor dat de wachttijd geminimaliseerd wordt. Met de contactcenter-oplossing van ProDyne, worden gesprekken in een Que (de wacht) geplaatst. De klant wordt daarna zo snel mogelijk doorgeschakeld met een medewerker die de meeste kennis over het aangegeven onderwerp heeft.

Contact

Ben je geïnteresseerd en benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? Neem dan contact op met één van onze ervaren medewerkers. Wij kunnen je verder inlichten en ondersteunen bij jouw communicatieoplossing.

Bel 088ProDyne

 

Klantcontact